Saturday, September 12, 2009

Myvi dan Kenari touch up

kerja lagi.. kerja...
Hai dah nak raya masih ade kereta yang masuk.. ape pun kami sapu bersih... janji jadi duit.. raya nak pakai duit weeeh... cuma kami dah tak leh ambik cat satu body tak sempat lah... aku nak raya lah...

Myvi nak touch up...
Kesan kemek dan calar dibahagian bawah panel... teruk dalam plak tu calarnya Telah disimen,ketuk...kemudian baru kami primer sedikit....supaya tidak ade kesan putty mark pade kesan langar tadi...

Keadaan yang telah di cat..... tutup dulu baru cat hitam

Kenari pasang Side skerting belakang.. pastu touch up..
Kenderaan ini telah datang ke kedai kami untuk touch up bahagian bumper dan sketing..bahagian sketing kami telah cantumkan 2 set sketiang menjadi 1 sketing.untuk kelihatan stendart tapi labuh kebawah
Begini lah keadaan stelah dicantumkan 2 jadi 1 skerting...Begini lah keadaan kenderaan yg telah siap dibentukkan dan di cat......Tapi nampak ade yang tak kena kan....ekzos nya mane ye!!....kena lah buat kat tukang ekzos...
Nanti aku nak cuti panjang... sebab tu aku nak siap kan cepat.. tak ambil tempaahan lagi nanti kalu korang nak buat lepas raya mungkin bolehlah... pasal aku pun manusia juga aku nak berhari raya lah...

2 comments:

zach zwan said...

modified caler ek...lawa gak ar...follow my blog ek..

muein said...

trima kasih bro azli atas pantun raya yg best tu..sy pon nk ucapkan slamat hari raya maaf zahir batin jgk...

pandai bro wat kije2 camni,bila la sy dpt blajar ngan bro azli ni..nk gak,mana tau nnti2 dpt bkk bengkel sendiri